mandag 24. januar 2011

Nå byttes de nye skia og meldt meg på Hauern

Jeg dro innom butikken der jeg kjøpte de nye skia, og fikk målt de opp på nytt. Og etter en mer nøyaktig måling på en slik målemaskin fant de raskt ut at skiparet mitt var veldig forskjellig, samt at sluttspennet på den ene skia var helt på racingnivå med tanke på teknikk, og der er jo ikke jeg...

Det tok ikke mange sekundene før de sa at vi bytter skia, og finner et nytt par til deg! Det var som 100kg lettet fra mine skuldre, jeg hadde en lang stund følelsen av at jeg hadde handlet katta i sekker og mange tusen ut av vindu.

De måtte ha litt tid på å finne go' paret til meg, men det skal de bare få, jeg kan gå på Fischer så lenge :-)

Ingen trening i kveld, Ola ville ikke i bakken, og da blir det vanskelig når man er alene hjemme med barna.

Jeg har også meldt meg på Hauern, ser på dette som en god trening mot Birken. Og med det håpet om å ikke bare ha bakglatte ski håper jeg dette kan bli en fin tur. Slitom, men fin.

Vi sees i marka.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar