lørdag 1. februar 2014

Første Solobuarunden i 2014

Trening på ski, 1. feb 2014.

Endelig snø på Blefjell, og utrolig deilig å være der.

Det ble faktisk to runder rundt Solobua denne lørdagen, først en runde med Vera, så en runde alene. Svært vanskelig sikt, underkjølt regn eller yr, kall det hva du vil, det la seg på brillene som is. Vera måtte stoppe fire ganger på runden bare for å skrape av brillene. Min snøskjerm fungerte bedre, men også jeg fikk en aha opplevelse når jeg fikk bort isen på vei hjem fra Solobua på første runde.

Tok runden med Vera som oppvarming, og klinte til med mer fart på runde to. Tåka ble tettere, men litt mindre piskende nedbør. Skikkelig vanskelig i nedoverbakkene. Nesten umulig å se sporet pga. flatt lys.

Jeg fikk tatt noen fine bilder av trær med mye tung snø på, skal prøve å få oppdatert med bilder snarlig.

Smøring (Godt feste denne dagen).
2 lag VR30
2 lag VR40.

Første tur i 2014 med Madshus skia, bare det i seg selv ble en opptur. Noe helt annet enn altfor bløte Fischer ski. Jeg må gjort noe med de Fisherskia, denne sesongen synes jeg de kun har fungert dårlig.
Plan for 2015 må være et nytt go' par, slik at Madshus kan rykke ned som treningspar.. Det hadde vært noe!

http://www.endomondo.com/workouts/292831173/1455345

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar