torsdag 10. oktober 2013

Opp Aron med staver

Trening, barmark 10.okt 2013

Litt slapp i kroppen før start, sykle eller gå/løpe. Valget falt på gå/løpe opp Aron. Må jo tenke på at det snart er ski som gjelder. Innom Jon Halvor på vei opp, det passet ikke for han å være med.

Prøvde på jevn gange og et par drag, ble egentlig med forsøket. Litt jogging på vei ned, men tok et par pauser for å ikke ble helt ødelagt i beina (ref. forrige tur opp Aron)  Kanskje litt sliten i dag?

Det er noen dager der jeg føler at jeg like greit kunne latt være. I dag var typisk en sånn dag, mens jeg i går var helt på hugget etter å løpe opp Aron.

Jeg har ennå ikke prøvd rulleskia i 2013, kanskje på tide å kjenne hvordan det er igjen? Hm... Men det er fortsatt veldig gøy å sykle, spesielt siden temperaturen holder seg langt over 0 C. Men i kveld har den sunket til ca 3-4 C, hørte jeg snø?

//Glenn

Endomondo Walking Workout  was out walking 4.74 km in 52m:40s using Endomondo.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar