onsdag 16. oktober 2013

Første tur på rulleski høsten 2013

Trening på rulleski, 16. oktober 2013.

Første tur på rulleski i 2013 og veldig uvant. Rett og slett vinglete. Jeg har ikke brukt rulleskia siden høsten 2012, så veldig aktiv på rulleski er jeg jo ikke. Jeg har delvis glemt bremseteknikk også, så ferden ned mot Kiwi på Åssiden gikk ikke akkurat fort.

Kjørte 4x4 bakkdrag rundt på Åssiden. Klarte å holde god fart fra bakken etter Solåsblokka og mot Aron, godt fornøyd. Fikk makspuls opp i 95%, lenge siden jeg har vært så høyt i puls.

Det føles godt å merke at jeg holder hele draget på 4 min. Dette er så likt langrenn som jeg kommer uten snø. Håper dette gir en grei pekepinn på hvordan det blir til vinteren, litt lettere å gå på ski enn å løpe motbakke-intervall med staver.

Neste rulleskiøkt håper jeg blir på Konnerud. I litt mer trygge omgivelser.

Endomondo Roller skiing Workout: was out roller skiing 6.91 km in 50m:53s using Endomondo.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar