søndag 6. januar 2013

Toppen av Aron-Tverken-Skimtrunden-Tverråsen-Eikerdelet-Aron

Trening på ski 6. Jan 2013

Første video fra YouTube på bloggen! Det er jo noe nytt. Jeg hadde tilfeldigvis med GoPro'n i sekken i dag, og da må det jo filmes :-)

Jeg fikk til en litt lengre tur i dag. Jeg lekte litt med tanken om å prøve runden om Storsteinsfjell for å holde meg i høyden, men tilfeldigvis traff en på en annen kar i krysset der du velger Storsteinsfjell eller Skimten, og han hadde gått noen meter mot Storsteinsfjell om kunne meldt om knallharde løyper. Droppa det veldig raskt.

Helt nydelig vær, ca -1-2 grader i det jeg gikk ut. Ble litt kaldere på den siste biten, men fortsatt deilig. Smurte med VR55 på halve runden, god glid og OK feste. Deilig at det ikke skrubber under skia, så jeg fikk noen gode stakepartier rundt Skimtrunden.

Lier hadde ikke kjørt Tverråsen i dag, hardt, måtte legge på et tynt lag Universalklister på Tverråsutsikten, ellers helt strålende. Et litt lengre stopp på Tverråsutsikten for litt film og bilder. Termometeret ved Eikerdelet viste -4, det stemte nok, merket at det var noe kaldere der. Tok heisen ned igjen.

Smøring:
2 lag VR55. Lagt på ute, anbefales ikke. Dersom du vurderer VR55, legg det på hjemme og inne.
1 tynt lag VM Universal, så bra det kunne bli etter at tuben hadde ligget i sekken i ca 1 time...
Temperatur : ca -1-2 grader ved Aron, -4 ved Eikerdelet.

URL til tracking.
Endomondo Skiing Workout: was out skiing 20.84 km in 2h:09m:17s using Endomondo.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar