torsdag 25. oktober 2012

Det blir Birken på ski i 2013 også

Jeg må bare ha det med på bloggen. Jeg er påmeldt Birkebeinerrennet i 2013, satt klar på PC'en kl 09.00 presis og trodde at dette var over på noen sekunder. Men i går tok det jammen meg 4 timer. Hm...

En god kollega er også påmeldt, og vi er klare for 54km på ski mars. Om rekorden på 5,26 blir slått for tiden nesten vise.. Akkurat nå ser det dårlig ut, men lever jo i høpet av snøen snart kommer og at det blir ski under beina.

//Glenn

2 kommentarer:

  1. Hva med å slenge seg med Tore og meg på åpent spor Vasaloppet søndagen før selve vasaloppet?

    SvarSlett
  2. Hm...
    Det lyder jo fristende på en måte, på en annen måte ikke. Det blir et enormt treningsopplegg for å gå 9 mil på ski... Jeg er nok mer klar i 2014, dersom høsten 2013 blir helt normal.

    SvarSlett