tirsdag 15. november 2011

Rask gange i 800m med innslag av elghufs og snøkanoner

Etter en irriterende kveld med Elfa innmat til en skyvedørsgarderobe måtte jeg bare ut og lufte meg. Sykkel ble for sent og kaldt, og noe snø finnes det ikke på Østlandet ennå. Det ble joggsko, staver og hodelykt. Og fytti hvor dårlig kondis jeg må ha. I det jeg prøver å løpe opp en bakke med staver spretter pulsen rett opp i 90% av maks. Hvordan i all verden skal jeg klare å kjører 4x4 intervaller når pulsen kommer så høyt bare av å løpe opp en bakke? Det ble noe bedre utover i turen, men bra ble det ikke.

Litt ekkelt når lyset ble slukket ca 22.25 like ved pumpehuset på vei tilbake. Men dette hadde jeg heldigvis tatt høyde for, så hodelykten kom godt med.

Helt på slutten fikk jeg med meg den nydelige lyden av snøkanonene i Aron. Nå er det akkurat kaldt nok til å starte produksjon av snø for sesongen. Treningsturen endte der jeg tok bilde av kanonen.

Nå må vel kulda komme snart...?

Endomondo Walking Workout: was out walking 6.54 km in 1h:01m:01s using Endomondo.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar