søndag 13. mars 2011

Oppsummering vinterferien

Det har nå fått lang tid siden siste oppdateirng på bloggen. Jeg er litt usikker på hvorfor, men her kommer en liten kort oppsummering.

Man skulle tro at med 4 dagers ekstra ferie, så skulle det bli uendelig muligheter for både langtur, treningsturer etter familietur, treningsturer som en forlengelse av familietur, her er det tusen muligheter. Men slik går det sjelden, når man først har fri, så forsvinner dagene noe inn i granskogen fort unna.

Men totalt fikk jeg gått ca 80km med ren trening (dvs. pulsklokke og GPS). Når jeg tenker etter så er jeg sabla fornøyd med det. Og alle turene ble jo gjennomført i dagslys oppe på mer eller mindre snaufjellet.

"Høydaren" for meg rent treningsmessig ble den siste søndagen i ferien, jeg knallgode ski, slo alle rekoder til både Solobua og strutåsen. Men det var jo siste dagen i ferien, og jeg har en kone som ville hjem... Så stemingen var ikke spesielt god når jeg da kom ca 30 min senere enn antatt, hjem fra en supertur til Krøkla.

Rart å se Blefjell denne veien.
Lagt i det fjerne kan man skimte Kongsberg Knuten
Både ski, føre og form var så bra at jeg kunne bare ikke stoppe ved Strutåsen, men jeg måtte prøve løypene videre innover i fjellet. Og det er jo første året på alle de årene vi har campet på Blefjell at jeg har gått noe innenfor Strutåsen.

Like der borte ligger Krøkla-krysset

Posted by Picasa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar