onsdag 16. mars 2011

Fantastisk Grand-Finale før Birken

Jeg tror det ble siste luftetur før Birken. Det kan være nervene tilsier en kort luftetur fredag ettermiddag, men det er høyst usikkert.

I kveld var det rett og slett fantastisk inne i marka. Måneskinn, trikkeskinner, nypreppa løyper på både Lier og Drammenssiden. Rett og slett nydelig.

Turen i kveld skulle være rolig, etter alle treningsguider jeg har lest siste ukene... Noen snakker om jeg hard-tur siste uka, andre ikke. Turen i kveld ble noe midt i mellom.

Som dere ser av kartet startet turen på Landfalltjern, videre til Tverken, der ble det raskt bestemt at vi bytter ut Tverråsrunden med en tur rundt Svarhavna og Vrangen. Og for tur!! Jeg skulle gjerne ha hatt med speilrefleksen... Men slikt lar seg ikke kombinere, skitrening og fotografering.

Føret var helt perfekt, skarpt som fy, men med litt VR65 rett under skoen ga det spikerfeste!

Jeg tror det ble ny fartsrekord på denne distansen, 10.8km/t, og jeg følte meg ikke helt utslitt ved ankomst Landfalltjern, helt topp!!

Snittpuls på 162 er jeg også veldig fornøyd med.

Smøring i kveld, 2 lag Blå Ekstra, 1 lag VR55 og litt VR65 rett under tåballen.

For de som skal gå Birken, lykke til!!!

Oppdatering på bloggen kommer nok når jeg får igjen pusten etter lørdagen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar