søndag 20. februar 2011

Ny snittrekord for Solobuarunden!

Nydelig vinter på Blefjell
Etter en veldig bra familietur på lørdag, tur-retur Storli-Stutåsen. Ungene gikk 18km i skikkelig fint vintervær, mulig noe kaldt, ca -8-12 grader, men med gode klær ble det en super tur.
Søndag ettermiddag bar det ut på en kort treningstur med Solobua som mål.

Madshus, som leverer og leverer...
I dag (og egentlig i går også) hadde jeg kanonski. Spikerfeste og god gli. Kan nesten ikke bli bedre...

For meg ble det ny rekord for Solobuarunden, GPS'n målte det til 10.8km, men pga. høydeforskjellene er det nok ørlite lenger. Runden ble unnagjort på 1.01.19, helt klart ny rekord for meg. Forrige gang jeg gikk samme tur var søndag 16.jan, og den dagen brukte jeg 1.20.24 på akkurat samme runden.

Jeg legger noe på at formen har blitt bedre, men mye på skia i dag. Maken til ski har jeg ikke opplevd noen gang. Vannvittig gøy!
Jeg legger ut noen bilder fra det fantastiske været vi hadde på lørdag:



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar