tirsdag 18. mars 2014

Opp ved siden av Kjøsterudjuvet - på beina

Trening barmark 18. mars 2014

Tirsdag har på en måte blitt treningsdag, og stort sett er Jon Halvor klar. Men i dag satt det nok litt lenger inne på å bli med ut. Jeg fristet med både ski og sykkel, men nei, nå vi vi visst mellom to sesonger, og de som kjenner Jon Halvor vet jo at han ikke smører med klister hvis det er mulig å unngå. Men vi endte med et kompromiss, rask gåtur opp ved siden av Kjøsterudjuvet.

Det passet meg egentlig veldig godt også (selv om jeg hadde nettopp hentet offroaderen fra verksted), merket fortsatt tryningsen fra lørdag godt. Tommelen er fortsatt litt hoven. Å gå på beina belaster som kjent ikke hånda.

Vi la i vei, og du kan jo trygt si at Jon Halvor hadde dagen. Har nesten spratt oppover bakkene. Jeg endte raskt i nesten 90% av makspuls, fjellgeita foran bare gikk rolig og fort oppover. Jeg lurer egentlig på hvem som burde gått Birken?

Gamledammen 18.mars 2014
Jon Halvor la også inn et lenger strekk med løping oppover bakkene, bare sånn for å sette prikk over i'en. Jeg endte rett i rød sone og løp ikke lenger enn normalt.

Ved gamledammen er det fortsatt godt med snø, så det ble samme veien ned igjen. Ned Aron med joggesko er ikke anbefalt. Rolig tur ned, ble faktisk så mørkt at det var greit å ha med hodelykt.




Endomondo Walking Workout: was out walking 4.11 km in 56m:04s using Endomondo.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar