fredag 29. mars 2013

Storli - Strutåsen - Storli

Trening på ski, 29. Mars 2013
Her gjelder det å holde trykket oppe, ikke vente på bare veier og at sykkelsesongen begynner. Det kan se ut som det fortsatt kan bli mange skiturer før det blir behagelig å sykle.

Bilde er tatt på toppen av første bakken opp fra Solobua.
Forsøk på litt retro look med Hipstamakic på iPhone.
Det ble lapskaustreningstur i dag. Mer eller mindre så fort som mulig fra Storli til Solobua, jeg mener å huske at jeg har klart distansen på akkurat 30 min, men hver gang jeg måler så kommer jeg ca 3 min for sent frem. Irriterende. I dag klokket jeg inn 34:44 fra Storli til Solobua, skulle gjerne sett det var noe med 29:...

Det ble en kort pause på Solobua og noe roligere tempo til Strutåsen. Vurderte veldig om jeg skulle gå litt innover fra Stutåsen, men droppet det. Viktig å rekke rebusen på Storli i dag.

Prøvde å pushe opp puls i bakkene på vei hjem slik at det ble litt naturlig intervall.


Smøring : Rode Multigrade, spikerfeste, helt nydelig.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar