mandag 12. januar 2015

Opp ved siden av Kjøsterudjuvet

Trening barmark 14. Jan 2015

En kort oppdatering fra en av mange turer opp ved siden av Kjøsterudjuvet. Jeg gikk sammen med Jon Halvor denne kvelden også. Han snakker stadig om at han føler seg litt tung i beina, men jeg vet ikke helt det. Han kjørte tøft oppover denne kvelden og det ga nesten 100% (187) av makspuls. Lenge siden jeg har klart å pushe puls så høyt.

I løpet av høsten (før snøen kom) har også kona blitt med på noen turer opp til Gamledammen, og etter innkjøp av brodder til henne og piggsko til meg har heller ikke barmark med is hindret oss på tur. Piggsko er helt rått. Du kan fint jogge på blank is så lenge det er flatt. Og det er det fast dekke av hardpakket snø er det like fint som barmark på sommeren.

Jeg har også i høst funnet en lengre rute på beina. Bernt-Ole og jeg gikk på blåmerket sti bak Solåsblokka og helt til Tverken. Det finnes så mange fine blåmerka stier i nærområde som jeg ikke visste om, eller vet om. Stien bak Solåsblokka tror jeg blir helt rå med sykkel til sommeren. Riktignok nedover.





Nå kommer snøen, håper den blir værende. Jeg trenger trening på ski for å si det sånn. Er jo fortsatt påmeldt Birken og har planer om å
gjennomføre. Tror ikke på personlig rekord i år, til det kom vinteren til østlandet for sent.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar