onsdag 14. mars 2012

Knallbra 4x4 intervall, desperasjonstur med mere..

Det har blitt veldig dårlig med oppdatering på bloggen i det siste. Må bare beklage det. Det blir litt skigåing, men er det merkbart mindre.

I den siste uken har det faktisk bare blitt to turer, den beste ble 6. mars. Denne kvelden ble en knallbra og hard 4x4 intervall til Tverken (oppvarming fra Landfalltjern). Men for å gjøre turen litt lenger, fortsatte jeg videre rundt Skimtrunden. Gode løyper, spesielt rundt Skimtrunden. Smurte med Swix VM Universal, godt feste, ikke spikerfeste, men godt. Følte jeg fikk et veldig godt treningsutbytte av denne turen.

URL for denne turen her:
Endomondo Skiing Workout: was out skiing 15.25 km in 1h:20m:24s using Endomondo.



Siste turen ble en desperasjonstur i finværet fredag ettermiddag. Anders fra jobben og jeg hadde vært en tur på Bjørn-Myhre på dagen, fått hentet ski fra slip og fikk det store innfallet "at nå måtte det trenes". Det ble en tur til Skimten med drittføre. Turene tar som vanlig for lang tid (jeg glemmer jo bort all kjøring, smøring, prepping+++), og hele kvelden blir borte. Swix VM Universal ga IKKE feste i det hele tatt, så det ble en tam tur til Skimten. Planen var videre en langtur på lørdag, men det ble det ikke noe av. Ungene hadde lite lyst til å være i Aron hele dagen, det ble mye at og frem, og hele skituren kokte bort.


Solnedgang på Skimten










URL for turen til Skimten:
http://www.endomondo.com/workouts/uhXAJT-25nA

De siste dagene har jeg vært i Danmark, tok med treningstøy, men ble fristet av bytur og frisk luft fremfor å trene inne etter en hel dag med foredrag og jobbing.

Tivoli København mandag kveld.

Nå er planen trening i kveld, og det skal gjennomføres. Men... jeg har fått noe stråling i venstre bein, det kom snikende i helgen (før Danmark), og er ikke borte ennå. Det er helt fint å gå og å ligge. Men det er den bevegelsen fra å være stående til å sette seg ned som er vond. Nå prøver jeg kiropraktor for første gang i livet, alt for å klare å møte på Rena 09.40 lørdag morgen.

Mer oppdatering kommer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar