tirsdag 3. desember 2013

Opp ved siden av Kjøsterudjuvet - ned Aron

Trening barmark, 3. des 2013

Som vanlig på tirsdager, opp ved siden av Kjøsterudjuvet, mål på Gamledammen. Jon Halvor la i vei i god fart oppover i dag. Som vanlig hadde jeg tru'a på at dette skulle gå bra, men stien er bratt..

Jon Halvor hadde tydeligvis fått blod på tann siden vi klarte nesten 1 min raskere tid forrige enn tidligere, så i dag skulle vi slå rekord. Det var jeg ikke forberedt i det hele tatt. Han la i vei i god steam oppover, og startet også å løpe mye tidligere enn normalt i løpepartiet av løypa oppover. Hos meg gikk pulsen opp i 93% av maks, og løping ble umulig.

Vel, vi havnet på toppen med ca 30 sek svakere tid enn forrige tirsdag. Irriterende. Kan jo bare tenke meg hva som skjer om en uke. Blir støl i beina i morgen.

Endomondo Walking Workout: was out walking 5.19 km in 1h:06m:40s using Endomondo.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar