torsdag 9. desember 2010

Landfalltjern - Skimten tur-retur på 1:08

Treningstur torsdag kveld, bråbestemt etter en vill handletur på Bjørn Myhre. (Mer om det en annen gang)

Det er ikke veldig mange ute i løypa når du går litt før kl. 21.00 fra Lundeplassen ved Landfalltjern, men noen flere enn forrige gang. Denne gangen ble jeg også tatt igjen av en kar ved Tverken, som bare hilste og forsvant inn i mørket. Jeg møtte'n igjen på Skimten, men da hadde nok han tatt en litt lengre rundt enn meg.

Skia fungerte veldig bra i kveld, tok raskt av all gammel smøring hjemme, la på 3 tynne lag V40, og ut på tur.

Flotte forhold i marka nå! Og merkelig å være på Skimten ca 21.30-21.40 på kvelden, midt i uka. Men det blir nok ikke siste gang denne vinteren.

Kom dere ut i marka folkens. Det er bare å sende SMS eller lign, jeg hiver meg med så sant jeg får en anledning.

Glenn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar